budem písať tento príspevok vo forme protokolu cesty, ale budete musieť odpustiť prípadné nepresnosti, ako píšem týždeň alebo dva po faktu. Mal som v úmysle viesť denník, ako sme šli, ale zabudol priniesť papier. žiť a učiť sa. Pôvodne som bude mať toto ako jeden masívne žrdi, ale že sa stal príliš dlho príliš veľa fotografií. Som preto chystá oddeliť ju do dní a snáď nechať nahrať raz alebo dvakrát denne. vidíme, ako to chodí.

deň 2 nyabitamba Johnovi matného chate

sa rwenzoris obsahujú mt Stanley a jeho najvyšší vrchol (margerhita) je tretí najvyšší bod v Afrike. že rwenzoris sú tiež známe ako Mesačných hôr ako pomenovaný starovekými Grékmi, ktorí len hypotéza o ich existencii. čo oni sú tiež známe pre dažďových zrážok s niekoľkými metrami dažďa na rok. To je niečo, čo by sa stalo až príliš zvyknutí.

po ceste sme sa tiež stretli obrie dážďovka, a niekoľko z troch rohatých chameleónov. Tento malý chlapci boli veľmi cool sledovať. potom, čo som tento post, budem sa snažiť a nahrávať video z jedného z nich chodí. určite niečo cool vidieť.

deň 1 nyakalengijo na nyabitamba kempe

všetko, čo bolo povedané je to určite stojí za to vyskúšať, ak ste dobrodružnejšie typ. Tu je panoramatické fotografie z vrcholov v oblasti od pôvodného expedície do mt Stanley v roku 1906 je tu pomerne veľa menej snehu na hore teraz, a ľadovce ustúpili strmo.

Ak deň 3 musela byť zhrnúť do jedného slova by určite: mokré. Začali sme turistika v ranných hodinách a počas 30 minút sme dosiahli spodnej Bigo rašeliniská. Tento bog bolo ťažko výzvou, ako celá vec bola pokrytá promenáde. tam bola nejaká výzva s chýbajúcimi dosiek a nepríjemné rozostupy, ale celkovo ničím robiť starosti.

väčšina ľudí, ktorí sadzieb v rwenzoris robiť to, čo je známe ako centrálna obvod. je to uvedené v červenej farbe na mape nižšie.

sme boli konečne preč v Rwenzori národnom parku, kde sme boli okamžite pozdravil s nádherným výhľadom. ako sme sa dozvedeli od nášho bolestivo pomalého čítania budeme prechádzať niekoľko vegetačných zón z ktorých prvá je alpskom džungle.

deň 3 john matná chata na bujuku chatu

ako večeru sa balil a my sme pripravovali k spánku máme špeciálnu liečbu. naši sprievodcovia nám program (program) na zajtrajšok. čo nám to vedieť, ale bolo to, že jostus, náš hovorca sprievodca, by najprv nám podrobný hru hrou celého prechádzke sme práve urobil dnes. to bolo mätúce desať minút kruhového hovoriť.

Ruwenzori pozadia

neskôr, než sa očakávalo (ako by sme si rýchlo uvedomiť, bola samozrejmosť) každý bol konečne pripravený na odvrátenie. sme začali turistiku asi na poludnie, rovnako ako zlovestne vyzerajúci búrkové mraky sa začali valiť cez kopce. To opäť by sme si uvedomil, bola samozrejmosť.

mesačných hôr

terén je celkom efektné strmými hrebene pokrývajú lesy vo všetkých smeroch. To však ma privádza k slovu dňa: kopca. sme začali stúpať a stúpať a stúpať. celkom deň bol asi 1000m vzostupu, ale to bolo na dobrej ceste a počasie podarilo udržať dostatočne dlho pre nás, aby sa do tábora, takže celkovo vzaté nie je zlý deň turistiky.

sme začali stretnutím v budove trekingové služieb a získanie inštruktáž. sme tiež najali všetku výbavu nám chýbalo, že by sme potrebovali pre daný deň summitu. Tento proces bol veľmi bolestivé. prenájom vybavenia je predražené a priemerné stave. majú tiež obmedzenú zásobu bežných veľkostiach. Ja by som určite odporučil dopravovať svoje vlastné zariadenia, ak máte na výber.

tento príspevok je dlhý, ale naozaj dlho a trvalo naozaj dlho, než sa dať dohromady, ale dúfajme, že to bude vrhnúť svetlo na úžasné, ale málo známych skúseností v Ugande.

túra Nechcel trvať skoro tak dlho, ako predpovedal, hoci to bolo celkom fyzicky náročné. sa pohybujú v priebehu mnohých balvanov, bez toho, aby veľmi dobré stope a všetci boli mokré a šmykľavé. tento deň nezahŕňal žiadne močiare, s výnimkou malého rašeliniská len na konci túry. trvalo nám to asi 4 hodiny a my sme urobili výlet do turistické topánky. Vlastne si myslím, že guma topánky by bývalo lepšie, ale ako sme zistili, 3. deň majú veľmi dobrú priľnavosť na mokrých a klzkých skalách, lepšie ako pohorky.

by sme radi hrali niektoré karty v chate vo večerných hodinách, než sa vydáte do postele. Zajtra budeme riešiť horné a dolné Bigo rašeliniská. Tieto močiare sú dôvodom gum topánky sú potrebné zariadenia na výlet. by sme zistiť, ako skoro kritická oni vlastne boli.

nakoniec sme urobili zistili, že zajtra bude pravdepodobne dlhý deň na niektorých klzkých skalách, takže sme zamierili na skorú postele a dúfal, že dážď by poľaviť.

centrálnej obvod je pomerne náročná náučný chodník, ale ženy Canada Goose Freestyle Tielko Vojnové Loďstvo Slovakia naozaj hrôza inšpirujúca. trvá 6 7 dní, ale môže byť vykonané v bode 5 v prípade naliehavej. summiting mt Stanley trvá 7 8 dní. scenérie je neuveriteľné, ale byť pripravený pre mokré počasie. aj keď neprší, to mokrý von. vlhkosť tunely svoju cestu do tašky a oblečenie nikdy sa zdá vyschnúť.

všetci vrátnici zhromaždili v nádeji, že bude vybraný, aby prišiel na našej ceste. Práca je vzácny v regióne a zatiaľ čo oni dostanú zaplatené len veľmi málo pre pešiu turistiku, často si naklonil oveľa viac, než oni sú platení.

to asi rozumné dať trochu pozadie informácií o stúpaní pred začatím as, ako som povedal vyššie, väčšina ľudí vie veľmi málo o týchto horách, a to aj v Ugande. že Rwenzori sú na hranici s Kongo, a len severne od jazera Edward (a Park kráľovnej Alžbety). Najbližšie veľké mesto je Kasese, ktorý je často skákanie off bod pre expedície.

sme sa usadili do našej chate na nejakú večeru, a nie je prekvapivé, že socked dovnútra a začalo pršať. ubytovacie nebolo zlé hoci, skladajúci sa z niekoľkých koľaji štýlu izby s poschodovými posteľami.

tam jo veľa obrázkov odo dňa, bolo to pomerne jednotvárny. keď sme prišli k Jánovi matného chate vyšlo slnko. tam bol nádherný výhľad na rieku, ktorá sme plával v; to bolo frigidné. voda je topenia ľadovcov a Nemohol byť viac ako 5 ° C veľmi osviežujúci hoci.

ženy Canada Goose Freestyle Tielko Vojnové Loďstvo Slovakia

lepšie mapy načrtnúť rôzne chaty pozdĺž chodníky, v ktorom väčšina turistov zostane. môžete tiež vidieť stopu vedúcu k vrcholu, ktorý sme vzali.

tento deň bolo oveľa viac do kopca, ako sme očakávali. ok, aj viac, ako som čakal. to bolo sťažené tým som úplne z formy. Myslím, že to, čo sa stane, keď budete jesť príliš veľa a robiť nulovú cvičenia po dobu 2 mesiacov.

asi po 30 minútach sme došli k bráne parku. Tu sme prihlásení a prečítať informačnú tabuľu o horách. sme sa stretli jeden z našich sprievodcov Steven a zistili sme boli v pre liečbu; Steven nám prečítať celú dosku nahlas rýchlosťou asi 1 vety za minútu. Bol to len jeden z tých malých zvláštností o celú cestu, ale niečo som vyhral čoskoro zabudnúť.

sme sa prebudili skoro ráno očakával pozdĺž deň. sme boli inštruovaní v predchádzajúcom nočnom programom, ktorý deň bude 7 8 hodín a bolo by ťažké ísť s klzkým kameňmi. to zdalo trochu prehnané vzhľadom na to, že bolo menej ako 10 km na krytie, ale my sme neboli istí, čo je terén bude vyzerať a pršalo docela ťažko noc predtým.